dinsdag 15 maart 2011

Laguna Negro

Bij de Hema een tijdje geleden een leuke legging en shirt gekocht. Zwarte basis met op de legging gekleurde bloemetjes en het shirt gekleurde streepjes. Rok die bij het setje hoort vond ik niet leuk maar daarvoor heb ik een naaimachine...
Een paar jaar geleden heb ik de Laguna van Studio Tantrum/Farbenmix gekocht maar nog nooit iets mee gedaan. Bij dC zwarte stof en biaisbandjes in de kleuren van het shirt gekocht. Ik heb de dubbele versie gemaakt omdat die nu eenmaal mooi uitzwiert. Maar wat een werk, eerst het uitpuzzelen was nu de bedoeling was, zwart op zwart werkt toch altijd wat moeilijker, zeker als je wat slechtere ogen hebt. En dan mijn geniale idee om de kleuren van het band te laten verspringen. Leuk effect maar meteen weer een boel extra werk.
Doorgestikt met multicolor borduurgaren.  

   
Ik wil wel showen hoor




Maar ik eet wel even verder
Op de foto heeft Doris de rok een beetje gedraaid aan, de zijkanten zitten voor en achter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten