zondag 21 juni 2009

Eindelijk weer een berichtje op deze blog.
Het is de bedoeling dat alles wat met naaien te maken heeft hier komt te staan en de meer persoonlijke dingen op mijn andere blog.
Deze blog lag wat stil, iets wat natuurlijk jammer is. En op de andere blog blijven de persoonlijke berichtjes ook wat achter. Door het te splitsen hoop ik van beide wat meer te laten zien.

Een tijdje geleden verhuisden mijn schoonzusje en zwager naar hun nieuwe appartement op IJbburg. Doris heeft bordjes beschilderd en ik kwam twee dagen voor de housewarming erachter dat een dekentje voor op de bank toch wel leuk zou zijn.
Nu had ik al zo'n 90 vierkante lapjes liggen die eigenlijk voor een rok voor Doris bestemd waren. Maar dat is een project voor de lange baan.
Nog meer lapjes erbij gesneden en ze zonder een patroon te volgen aan elkaar genaaid.
De borduurmachine heeft overuren staan stampen want een paar toepasselijke borduurtjes moesten er natuurlijk bij!

Hendrik-Jan demonstreert dat het echt wel lekker ligt, zo'n lappendeken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten