zondag 13 januari 2008

Er wordt hard gewerkt

Er wordt inderdaad hard gewerkt bij ons thuis.
Hendrik-Jan is bezig om de zolder om te toveren tot een klein paradijsje, ik rommel maar wat aan en Doris is bezig met de naaimachine.
Ze heeft mijn leesbril opgezet en heeft een boel lol met het indrukken van allerlei knopjes.
Ze kan gelukkig nog niet bij het voetpedaal!
Nog een paar weken en dan gaan we beginnen aan mijn naaikamertje op de eerste verdieping, dan is deze rommel tenminste uit de woonkamer verdwenen.



Dit setje heb ik afgelopen week gemaakt, zo tussen het op de bank zitten met een zieke Doris door.
Het shirt is van Studio Tantrum, Hermosa.
Het lijfje is van Nicky velours, de volanten zijn gemaakt van roze babyrib met groene stippen afgewisseld met zeegroen katoen met geborduurde bloemetjes.



De broek is van Farbenmix, Paula. Hiervoor heb ik dezelfde stofjes gebruikt.
De zomen van het shirt en de broek heb ik afgelockt met groen garen.
Natuurlijk zit Doris' eigen label op beide kledingstukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten