dinsdag 1 december 2009

Smurfenbroek

Jaren geleden kreeg ik een hele leuke spijkerbroek van een kennisje. Ik was weer eens op dieet en zij was veel afgevallen. De broek was haar te wijd geworden en mij nog te krap. Na jaren in mijn kast te hebben gelegen (ik ben nooit ver genoeg gekrompen om er in te passen) vond ik het tijd worden om m een nieuwe bestemming te geven. Van de pijpen heb ik een broek voor Doris gemaakt naar model Qumaira van Farbenmix.
En aangezien Doris gek is op de Smurfen moesten er Smurfenborduurtjes op.
Onderkant van de pijpen. De originele zoom zit er nog in.


Om nog even duidelijk te maken wat er nu op de broek geborduurd is het Smurfen"logo" op de achterkant.

1 opmerking:

  1. Meid wat een heerlijke broek voor je dochter! En je hebt mij op een goed idee gebracht...ik heb ook nog wel het eea in de kast waarvan ik na ruim 5 jaar de hoop heb opgegeven er ooit in te kunnen.

    Lieve groetjes
    Bieb

    www.maksitaksi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen