zaterdag 17 mei 2008

Hobbykamertje

Sinds een maand of twee heb ik mijn eigen hobbykamertje. Voordien zat ik met mijn naaimachines en bijbehorende rotzooi beneden aan de eetkamertafel. Niet echt gezellig, wonen in een kledingatelier. En niet nodig ook als je bedenkt dat we 5 slaapkamers hebben waarvan er maar twee gebruikt worden om te slapen.
De zolder was als laatste aan de beurt om opgeknapt te worden maar de twee kamers aldaar zijn door Hendrik-Jan omgetoverd tot bibliotheek en studeerkamer. Zodoende kwam het kleine kamertje op de eerste verdieping vrij voor mij.
Hendrik-Jan was zo lief om het kamertje te witten en de grote tweedeurslinnenkast in elkaar te zetten zodat ik ook mijn stofjes goed op kan bergen.



















Helaas konden de bureaus niet staan zoals ik in de planning had, het zou passen maar de radiator zit in de weg. De bedoeling was om het grote bureau naast de kast te zetten en het kleine bureau haaks ertegenaan zodat er een hoek zou ontstaan. In mijn berekening had ik echter geen rekening gehouden met de radiator die 5 cm. te breed is voor mijn plannetje.
Zo kan het ook, het is alleen nu wel behelpen met de strijkplank.













Er is ook ruimte voor mijn andere hobby's, ik heb twee laadjes ingeruimd voor mijn teken- en kalligrafeerspullen. Mijn kikkerverzameling heeft ook een plekje gevonden boven mijn bureau. Ik wil nog een boekenplank erbij waar ik in tijdchriftencassettes mijn patroonbladen neer kan zetten.
Het is een heerlijk kamertje geworden waar ik menig uurtje in doorbreng.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten