maandag 31 december 2007

laatste creatie




De laatste creatie van 2007 is op de valreep afgekomen. Ik had nog een lap geborduurd fluweel (achtige) stof liggen en een leuk patroon.
Het is een wijde broek die naar onderen toe smal toeloopt en een heel wijd jasje met grote knopen en een opstaande kraag. De kraag hoort ook dichtgeknoopt te worden maar ik vind een open kraag leuker staan.


De foto is gemaakt na de oliebolbaksessie, ik voelde me ook net een oliebol! En nee, dat heb ik niet met m'n nieuwe kleren aan gedaan!



Een close-up van de knopen.
Die zijn gemaakt van Fimo-klei, het is even afwachten of ze tegen de wasmachine kunnen!












1 opmerking:

  1. Wat een leuk idee: fimo klei knopen maken. Dat ga ik onthouden!
    Wil je laten weten of ze het in de was gehouden hebben? Het zou wel jammer zijn als dat niet zou gaan.

    Groetjes en een heel goed 2008,

    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen